FANDOM

Papyrus

Papyrus on Sansin pikkuveli ja yksi Undertalen päähenkilöistä. Hänen unelmansa on kaapata ihminen, jotta hän voisi liittyä Kuninkaalliseen vartiostoon. Kuten veljensä Sans, myös Papyrus on nimetty fontin mukaan.

Profiili Edit

Ulkonäkö Edit

Papyrus on pitkä luuranko. Tuolla on yllään punainen viitta ja aika juhlalliset vaatteet.

Luonne Edit

Papyrus on äänekäs ja mahtipontinen luuranko, joka antaa itsestään luottavaisen ja karismaattisen kuvan. Hänellä on taipumus työskennellä kovasti, ja huolimatta hänen röyhkeästä luonteesta, hän on pohjimmillaan hyvin ystävällinen luuranko. Hän on optimistinen ja viaton, kuten nähdään Murhareitissä, kun hän jatkaa uskomista siiheen että pelaaja olisi hyväsydäminen, vaikka pelaaja yrittää tappaa häntä.

Papyrus on silloin tällöin hieman muistamaton ja tarkkaamaton, esimerkiksi silloin kun hän yrittää hieroa itseensä MTT-brändin rasvoja korviensa taakse, vain tajutakseen ettei hänellä ole korvia.

Papyrus pitää hyvin paljon spagetista ja vapaa-ajallaan valmistaa sitä, vaikka kovin moni ajattelee sen maistuvan huonolta (Pelaajan ohjaama hahmo kuvailee spagetin makua sanoin kuvaamattomaksi). Sans sanoo että siitä asti kun Papyrus aloitti kokkausoppitunnit, hänen taitonsa ovat kehittyneet ja vuoden aikana hänen ruokansa saattaa jopa olla "syömäkelpoista". Papyrus rakastaa myös pulmien tekemistä.

Taistelussa Edit

Papyruksen taistelu on melko yksinkertaista. Mikäli hänet haluaa säästää hänet pitää ensin iskeä heikoille sydämille. Jolloin pelaaja voi päättää tappaako tämän vai säästääkö hänet. Jos tätä ei säästä, Sans on sinulle vihainen pelin loppuvaiheessa.

Tarina Edit

Triviaa Edit

  • Papyrus käyttää UnderNetissä nimeä COOLSKELETON95.
  • Jotkut fanit sanovat että Papyrus olisi rakastunut Mettatoniin, joka voi olla mahdollista.
  • Undyne pitää Papyrukselle kokkaustunteja.
  • Pelin tarinassa Papyruksen pulmat ovat erittäin helppoja ratkaista
  • Papyrus on Sansin kanssa teorian mukaan Gasterin tekemä, mutta tätä ei ole varmistettu
  • Papyrus arvaa pelaajan puhelin-numeron Vesiputouksilla.
  • Tarinan mukaan Papyrus vihaa Sansin vitsejä, eikä haluaisi kuulla niitä.