FANDOM

Undertale:ssa oli eläviä sieluja. Sielut olivat eri ihmisiä, jotka joutuivat Alamaailmaan. Nämä 6 sielua ovat sininen sielu, Kärsivällisyys (Patience), oranssi sielu, Rohkeus (Bravery), tummansininen sielu, Eheys (Integrity), violetti sielu, Sisu (Perseverance), vihreä sielu, Kiltteys (Kindness), ja viimeiseksi keltainen sielu, Oikeus (Justice). Perehdymme artikkelissa sieluun Kärsivällisyys.

Kärsivällisyys oli toinen ihminen, joka joutui Alamaailmaan. Hänen tiedetään olevan nuorempi lapsi kuin Frisk (pelihahmo), koska Kärsivällisyyden löydettyjä tavaroita ovat leluveitsi ja lettinauha. Tavarat löytyvät Raunioilta, jonne hänen uskotaan myös kuolleen. Kärsivällisyys kuoli, koska hän odotti kärsivällisesti hirviöiden valkoiset hyökkäykset.

Sinistä hyökkäystä käytetään Snowlandissa. Esimerkiksi Doggo näkee vain liikkuvat asiat, joten Kärsivällisyys olisi helposti voittanut Doggon. Sinisiä hyökkäyksiä kyllä näkyy muuallakin, esimerkiksi Mettaton, ja muut.

Kärsivällisyys tiedetään kirjoittaneen kylttejä Coreen ennen kuolemaansa. Ei ole varmaa, että Kärsivällisyys kirjoitti ne, mutta monien mielestä se olisi mahdollista. Kylteissä lukee "I cannot fight. I cannot think. But patience, I will make it trough." (En voi taistella. En voi ajatella. Mutta kärsivällisyydellä, selviän tästä.).