FANDOM

Gaster on Undertalessa esiintyvä "easter egg" (suom. pääsiäismuna; harvoin esiintyvä salaisuus). Gasteriin liittyviin tapahtumiin ja vihjeisiin voi törmätä, kun tallennustiedoston fun-arvo on täsmälleen oikea. Gasterin seuraajat (Gaster followers) voivat esiintyä fun-arvon arvon mukaan satunnaisesti, ja sanovat arvoituksellisia asioita hänestä. Lisäksi Gasteriin itseensä (huom. ei vahvistettu; oletetaan) voi törmätä salaisen oven ilmestyessä salaperäiseen käytävään fun-arvon ollessa oikea.

TRIVIAA Edit

  • Suositun faniteorian mukaan Gaster on luonut Sansin ja Papyruksen.
  • Gaster oli kuninkaallinen kekkuloitsija ennen Alphysta, mutta katosi salaperäisesti mystisen onnettomuuden vuoksi.
  • Gasterin seuraajat seuraavat häntä instagramissa @gasterofficial.
  • Gasterilla on aika monta sitruunaa.
  • Joskus voi saada mystisen puhelinsoiton, jossa soittaja sanoo soittavansa väärään numeroon ja laulaa väärä puhelinnumero-laulun, ja se liitetään Gasteriin, koska soiton alussa sanotaan "Onko tämä G-".
  • Jos fun-arvo (suom. hauska-arvo) on oikea, voi löytää "musiikkihuoneen", jossa on erilaisia musiikkeja, joista yksi on "Gaster Theme", (suom; Gaster-Teema), ja jos sen laittaa soimaan, ei voi laittaa enää muita musiikkeja, ja Gaster-Teema soi koko musiikkihuone-easter eggin ajan.
  • Jos muuttaa tallennustiedostoa oikealla tavalla, seuraavalla kerralla kun avaat pelin, ruutuun tulee tekstiä joka on kirjoitettu "kuvafontilla". Hae YouTubessa video Gasterista, jossa saatetaan kertoa mitä tuo kyseinen teksti tarkoittaa.