FANDOM

Alphys on tohtori kuteh herra G. Alphys on ihastunut Undyneen, ja katsoo häne kanssaa usein animea. . Alphys siis rakastaa animea, ja hänen lempianimensa on Mew Mew Kissy Cutie. Mew Mew Kissy Cutie 2:sta hän tosin vihaa. Hänellä on salainen laboratorio peruslabransa alla.

LUONNE Edit

Alphys on ujo, sosiaalisesti kiusallinen ja kompuroi usein valheidensa, salaisuuksiensa ja itseinhonsa kanssa. Vaikka Alphys ei juuri pidä itsestään, hän tulee True Pacifist-lopussa onnelliseksi ja pärjää paremmin itsensä kanssa. Tämä on aikamoinen nörtti, ja tietää paljon tieteestä ja teknologiasta. Hän osaa hakkeroida melkein mitä vain.

ULKONÄKÖ Edit

Alphys on keltainen, pieni, liskomainen hirviö, jolla on silmälasit. Tällä on päällään labratakki ja näyttää aika suloiselta.

MENNEISYYDESTÄ Edit

Alphys oli ottanut tehtäväkseen luoda jotain, joilla saisi hirviöiden sielut voimakkaammiksi. Hän nimesi lopulta tämän 'voiman' determinationiksi, eli päättäväisyydeksi. Hän teki paljon kokeita, mutta niiden lopputulos oli karmea. Hirviöt sulivat yhteen, muodostaen amalgamateja, jotka ovat sekoituksia kaikista hirviöistä, joita niissä on. Alphys oli aluksi ollut toiveikas kokeiden suhteen, ja luvannut, että hirviöt palaisivat koteihinsa, mutta niiden mennessä pilalle, hän ei uskaltanut kertoa kenellekään amalgamateista. Pasifist-reitin lopussa Alphys jättää pelaajalle viestin peruslabraansa. Siinä kerrotaan, että pelaaja saisi mennä ovesta sisään jos haluaisi tietää mitä kävi. Sen lukemisen jälkeen pelaaja pääsee ovesta 'bathroomiin', joka todellisuudessa osoittautuu hänen oikeaksi labrakseen, jossa kokeet tapahtuivat. Oikeassa labrassa seikkailemisen lopussa Alphys kohtaa pelaajan ja kertoo kaiken kokeista amalgamateista.